ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 10 mars 2015

Kategori: Allmänt

 
Vad jag njöt av vädret igår! Jobbade 7.45 - 15.15. Jag trodde först att jag slutade vid 19, men icke. Inställt möte. Inte mig emot. Efter jobbet, där jag varit ute större delen av dagen och kunnat njuta av vädret, körde jag direkt ut till VB där jag lämnat Besos på morgonen. Fick krama min syster. Bara en sån sak. Tog en långpromenad i det underbara vädret och bara tankade energi. Vad jag behövde det. Sedan somnade jag nästan en timme tidigare än vanligt. Kan inte ens komma ihåg när det hände senast. 
 
Idag har det kanske inte varit lika roligt väder, men hade ett bra samtal med min handledare på förmiddagen och sedan hara dagen bara flutit på. Efter en halvtimmes power nap efter jobbet tog jag en långpromenad. Fick idag krama om min mor som körde ikapp mig enbart för att säga hej. Söta mamma. 
Nu ska jag försöka komma i säng hyfsat i tid. Wish me luck ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: