ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 26 maj 2015

Kategori: Allmänt

Gammal bild. Ni vill inte se hur jag ser ut just nu...

Problematiken med att vara sjuk o sova hela dagarna? Man är inte trött när man borde sova, fick ett fett danssug också... Saknar att ta klasser och dela dansglädje med andra. Synd att jag inte kan göra det längre..  Koreograferar lite sittandes på golvet som kompensation. Är redan taggad på höstens klasser. Hoppas alla mina tre blir av nu bara! Besos tycker jag är konstig, sitta på golvet med hörlurar på och ipaden i knät en vanlig tisdagnatt liksom. Fast det faktum att jag är knäpp visste vi ju sedan gammalt. Ska dock förbereda mig för att sova. Bästa medicinen. Sömn. Och att betala räkningar, det enda vettiga jag gjort idag. Tumme upp på det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: