ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 30 oktober 2015

Kategori: Allmänt



Hade förmånen att sitta på jobbet idag och höra mina kollegor skratta från avdelningen bredvid. Blev varm i hela magen. Så fint att få ha genuint fina människor som sällskap varje dag.
 
Slutade vid halv två. Snabbhandlade och sedan tänkte jag fixa min mobil som gått och dött under natten. Går in i affären. Lämnar över mobilen till killen bakom disken och vad händer? Jo mobilfan startar och funkar precis som den ska. Tillochmed teknik jävlas med mig.. :/
 
Hem och ta en långpromenad med Besos. Kom ihåg att ta min astmamedicin innan, men det var lite tungt. Hostar och snörvlar fortfarande.. men det ä gött att orka röra på sig utan att få andnöd :) Kom in och borrade in näsan bakom Besos öra en stund. Älskar det. Att bara få vara.
 
Nu: Idol med Angelica som sällskap via chat. Älska sociala medier.. ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: