ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 11 september 2015

Kategori: Allmänt


Några dagar sedan.. 

Har inte haft några nya roliga bilder att visa så har jag inte haft direkt motivation att skriva. Här får ni därmed en ngt otydlig random bild bara för att jag vill skriva ngt.. :)

Onsdag:
Vaknade lite för sent så min morgonlångpromenad sket sig. Gick en halvtimme innan jag kilade till jobbet. Jobbade till 18 och då drog jag till studis och sa hej till tjejerna i Frost ensemblen. Peruker ska fixad.. Eftersom långpromenaden uteblev på förmiddagen tog vi en på kvällen istället :)

Torsdag:
Jobba och sedan långpromenad på Hjortgården. Får ju passa på medan Sverige bjuder på sensommarvärme! Avslutade dagen med Hela Sverige Bakar.. Stackars deltagare vad nervösa de blir.. 

Fredag: 
Långpromenad inledde denna fredag. Stängde på jobbet så var hemma strax efter 18. Det kan ju hända att jag råkade ta en power nap.. ;) följde upp med en promenad genom stan oxh kvällen avslutas med SVT play som sällskap.  Imorgon blir det jobb 2 :) så kul!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: