ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 3 april 2016

Kategori: Allmänt

  
Igår var en hyfsat intensiv dag för min del. Eller snarare en dag som gick i ett.. Började med att gå upp kl 7.00 för att hinna ta en långpromenad med Besos innan jobbet. Jobbade mina två timmar och sedan åkte jag raka vägen hem för att ducsha, käka, kissa hunden och göra mig iordning. Mamma var bjuden till sina gamla dagbarns 30-års kalas och eftersom hon har brutet ben fick jag köra henne ner till Falkenberg. Gulligt nog fick jag våldgästa kalaset :) Slutade 12 på jobbet och var ute hos mamma vid 13. Ganska bra jobbat av mig ändå :)
Kom hem vid 20.30, tog en tjugo minuters promenad med hunden innan jag landade i soffan och såg senaste Beck. En något annorlunda men trevlig lördag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: