ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 19 februari 2016

Kategori: Allmänt

Det här är en så otroligt typisk bild för hur det blir 99% av gångerna man ska försöka ta en bild på båda hundarna samtidigt. Alltid någon som ska titta bort.. 
Hämtade nämligen hem Bella till mig igår kväll. Min mor bröt benet när hon var ute och gick igår. Skrämde halvt ihjäl mig när hon ringde och meddelade detta på min lunchrast. Jisses alltså..
Dock riktigt mysigt att få ha bägge hundarna hos mig i natt. Sov ju kanske inte jättebra, öppnade på jobbet i morse och då spelar det ingen roll, jag kan inte slappna av. 
Har alltså varit vaken sen 5. Om det blir en power nap för mig sedan? 

Var det ens en fråga...? 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för all hjälp😘❤️

    2016-02-22 | 23:07:34

Kommentera inlägget här: