ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 26 februari 2016

Kategori: Allmänt


En fredag som sett lite annorlunda ut. Började dagen med att hela familjen tryckte ihop oss i bilen och körde ner till Falkenberg. Idag begravdes min farmor. Det var en jättefin stund i kyrkan och de valda psalmerna var riktigt fina 💕 
Medan mina syskon var på minnesstunden efteråt åkte jag och mamma och hälsade på Berit. Pratade lite gamla minnen och drack kaffe :) Jag passade på att rasta hundarna innan vi plockade upp Andre och Tea och körde vidare till Halmstad. Jag körde. För första fången en annan bil än min egna. Kände mig som en nybörjare först, hehe. 
Eftermiddagen och kvällen spenderades hos kusinerna. Tacos och kaffe. Syster och jag glimmade runt och vad underbart det är att få skratta omringad av fina människor 💕

Kommentarer


Kommentera inlägget här: