ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 1 mars 2016

Kategori: Allmänt


På riktigt. Var typ lobotomerad stundtals på jobbet idag. Så. Jädrans. Trött. 
Sover dåligt. Eller, jag tycker inte om att gå och lägga mig. Svårt att stressa ner. 
Avslutade typ dagen med att somna barnen. Det är så sövande! Höll på att somna själv. Sedan skrev vi månadsutvärdering och på min PU tid sista timmen skrev jag utvärdering av mitt handlednings-år. Att sitta framför en datorskärm är inte min grej.. ;) 

Tog en kort promenad med Besos när jag kom hem innan jag somnade. Sov bort någon timme. Knatade en runda med Besos innan jag tog en varm dusch. Jag hatar att bada men en varm dusch när man är kall.. Ljuvligt!! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Läs Bibeln så lovar jag att du varva ner👍🏽

    2016-03-06 | 22:22:07

Kommentera inlägget här: