ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

And so the day continued

Kategori: Allmänt

 Jag o Sonja. En väldigt liten hund.
Med tanke på att jag sov typ fyra timmar i natt måste jag ändå säga att jag varit förvånansvärt pigg idag. Fick förvissar en kort vila medan jag somnade barnen idag. Tror det räckte faktiskt. Hade lite "håltimme" mellan jobbpass och möte så passade på att ta med Besos ut till Hjortgården där vi tog drygt 90 minuters promenad i ett behagligt tempo. Hem, byta om och tillbaka till jobbet för möte.  Sedan hem igen och en timmes promenad till innan jag satte mig och klippte mina låtar till morgondagens genrep. Alltid ute i sista stubd. Det gick och det blev bra, lite meckigt eftersom jag måste formatera om ljudfilern en två tre gånger, men men. Nu är det gjort! :)

Nu ska Jag sova. Det är tydligen en dag imorgon med.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: