ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 17 september 2016

Kategori: Allmänt

Bild från kvällspromenad.

Började dagen med att ha mina klasser på Allebike. Ska inte tjata om hur mycket jag älskar det. Ni är väl medvetna om detta vid det här laget :)

Lyckades även med konsten att tappa min iPad och laddare på hemvägen. Hur? Lade upp dem på biltaket, glömde på två sekunder att jag lagt dem där, och körde iväg. Under promenaden på Hjortgården ringer Lotta och säger att de hittat min iPad i diket utanför Allebike. Jaha.. Lyckat.

Fick stressa bort till vimpeln och införskaffa en ny laddare.
Dock fick jag tillbaka både laddare och iPad ikväll från tjejerna som hittat dem. Fina människor det finns!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Coolt👍🏾😃

    2016-09-19 | 23:35:03

Kommentera inlägget här: