ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 27 augusti 2017

Kategori: Allmänt

 
Han har alltså legat på mattan under hela min tupplur. Sekunden jag säger "Besos, ska vi ut och gå?" Lägger han sig på mig. Och folk påstår att djur inte fattar vad man säger liksom ;)
 
Hade en bra förmiddag! :) Kissade Besos, drack kaffe, fixade med tvätt. tog som nämnt en tupplur och sedan en promenad. Första "riktiga" promenaden på ett tag. Härligt! :) Kortade ned den betydligt men ändå.. !
 
Sedan planerades min eftermiddag om. Känns i magen. Spekar ingen roll varför. Det känns. Och jag vill inte att det känns.. Men nu är det så.
Ska sluta prata i kod.
 
nu: Städa. Det enda bra med ändrade planer.
sen: Kvällspromenad med Besos.
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Underbara djur! <3 Själv är jag sjuk och Vilda fattar direkt, ville inte ut förrän efter lunch och har legat i min famn halva dagen :) Var rädd om dig min fina, små steg i taget :) <3

    Svar: Vad skulle man göra utan dessa små varelser?! Tack fina du! <3
    katerine arvidsson

    2017-08-28 | 19:08:03

Kommentera inlägget här: