ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tankar

Kategori: Allmänt

Skriv inläggstext 

Jag måste ha varit tretton, kanske fjorton år gammal. Vi satt i din bil och du hade precis berättat att du skulle flytta. Jag undrade varför, och du svarade att det inte fanns någonting som höll dig kvar. När hsg påpekade att du hade tre barn här och frågade om inte vi räckte som anledning till att stanna kvar, svarade du Nej. Vi var inte tillräckligt. 


Jag minns att jag skämdes över att jag fått dig att känns dig ensam. Jag skämdes över att inte vara tillräckligt bra. Mina syskon? Hur skulle det gå för dem? Om jag inte räckte för dig, kommer jag någonsin kunna räcka till gör dem? 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vacker❤

    2017-03-06 | 17:10:21
  • Anonym säger:

    😢

    2017-03-06 | 17:10:56

Kommentera inlägget här: