ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 10 januari 2017

Kategori: Allmänt

Många selfies i svartvitt blir det sen här tiden på året. Så tråkigt väder ute att det liksom inte blir av att man tar ordentliga bilder. 


Nämnde jag förresten att jag pratade med min fina syster igår? Älskade lillasyster. Som jag saknar konstant. Kloka saker säger hon också. Vad hon har fått dem ifrån, det vette sjutton.. :) 

Idag är det jobb. Har lyssnat på babblarna i två timmar. Så inte jätteroligt 😜

Sedan ska jag hem till Angelica o Isak en sväng. Min lille gudson som jag träffar alldeles för sällan :( 

Kvällens film är dessutom planerad att bli: "Captain America - civil war". 
Jo jag tackar jag! :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Låter som en rätt så fin dag ändå! :) Kör försiktigt bara <3 Och på tal om hundar som inte är så taggade... Idag sprang Vilda och gömde sig så jag fick bära henne ut i trädgården där hon kissade på 12 sekunder och sen sprang in igen, haha! Nu sover hon under en filt i soffan, och folk varnade oss för "att nu har ni köpt en Jack Russel, då får ni fullt upp" Ha! Hunder är ju latare än mig ;) XD

    Svar: Haha! Nej det här med att En jack Russel inte skulle vara jättelat är för mig en gåta ;) min hund försöker gömma sig under bordet varje gång vi ska ut.. ;)
    katerine arvidsson

    2017-01-11 | 11:46:17
    Bloggadress: http://nouw.com/johannashouse

Kommentera inlägget här: