ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag 8 juni 2017

Kategori: Allmänt

Det är som att kroppen förstått hur trött den varit. Hur trött den är. Igår sov jag faktiskt inte på dagen. Vilket är typ kors i taket.. 

idag däremot. Uppe för att ringa läkaren vid 8, och då somnade jag vid 06,halvsova fram till 9, upp och kissa hundarna för att bli bjuden på kaffe. Vid 13.45 somnade jag igen. Tanken var att jag skulle sova en timme. Nu är klockan 18 och jag har fortfarande inte klivit upp. 
Jag skäms så mycket. Det ska erkännas att jag ändå lagt lite måsten på mig själv att göra under den här sjukskrivningen. En massa "passa på att göra nu när jag har tid". Skäms över att inte ha energin att göra det. Trots att jag vet att jag bara borde fokusera på att vila, motionera och vila lite till. 

Men men. 
Sorry för att bloggen för tillfället är skittråkig. Men mitt liv är lite mer småtråkiga än vanligt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: