ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag 26 mars 2017

Kategori: Allmänt

 

 

Gav mig själv en riktigt ordentlig sovmorgon. Klev upp och tryckte igång två maskiner tvätt innan jag tog en långpromenad med Besos. Kom in efter drygt två timmar, oxh då fixade jag lite med tvätten och gjorde iordning en termos med kaffe. En timme senare var vi utanför dörrarna igen. Vi traskade ner till sjön och jag pratade med  med min fina syster. Nere vid sjön drack jag kaffe och Besos muppade runt. Vi hann även med att busa runt på hundrastplatsen en stund. Älskar att vara ute med mitt hjärta.

Njöt av vädret och tankade energi innan jag gick in och tog tag i tvätten. Min säng är bäddad med nytvättade lakan. Lyx! :)

Avslutade kvällen med soffhäng,  kaffe och blåbärspaj. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: