ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 15 september 2017

Kategori: Allmänt

Glömde tydligen lägga ut det här inlägget igår..? Bättre sent än aldrig ;)


Jobbade sista dagen på förskolan jag varit på sedan jag började jobba 50% efter sjukskrivningen. På måndag börjar jag på nya stället..! 

Det regnade ju lite igår. Efter jobbet hämtade jag två favoriter från förskolan och, ja, vi blev blöta! Alla fyra (Besos inräknad såklart). Vi värmde oss med våfflor . Borde äta våfflor oftare. Så sjukt gott jue. 

Hämtade indiskt (lax för min del) åt mig och M. Borde äta indiskt oftare också för den delen. Blöt kvällspromenad med hunden innan vi upptäckte att WD säsong 6 fanns tillgänglig! Lycka! Dock halvsov jag mig igenom.. fredagströttheten slog till ;) Drack en redig vitamin-boost-smoothie! (Med jordnötsringar till. Man får inte överdriva) 

Hann dock se "Life" på natten innan jag däckade. Bättre än väntat! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: