ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

massa frågor

Kategori: Allmänt

(null)



Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar?
nej, verkligen inte! det är ju samma skyffel?

Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom exempelvis narkotikamissbruk?
nej, det tycker jag inte.

inter
Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig. 
 inge kommentar

Hur var du som barn?
Jag var väldigt snäll, faktiskt!

Varför bloggar du?
Blir som en dagbok

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Kärleken till sina vänner är väldigt viktigt.

Vad kan man leva utan?
Väldigt myket

Hur ofta lagar du mat hemma?
Inte speciellt ofta.. 

Vad skulle du göra med ett friår?
Fundera ut vad jag vill göra när friåret är till ända.

Hur svarar du i telefonen?
"A det är Katerine"

Är du pinsam på fyllan?
har aldrig varit full. så det kan jag tyvärr inte svara på

Vilken var din första konsert?
hmm.. bra fråga..

Hur ser folk dig?
Borde kanske inte jag svara på? 

Värsta känslan?
Att känna sig otillräcklig

Favorit tv-program?
So you Think You Can Dance

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Finns inga perfekta dagar.
 
När grät du senast?
När vi kom hem från neonatalen med vår son. 

Är du vidskeplig?
Man får inte lägga nycklarna på bordet. Utöver det får du göra vad som helst.. 

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
ingenting. 

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
nej.

Vart går din drömresa?
Island

När blir man vuxen?
När du känner dig mogen att fatta dina egna beslut och ta konsekvenserna för dem. 

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig såklart, då tycker jag man automatiskt känner sig snyggare 

Vad är lycka?
Att kunna bestämma över sitt eget liv och sina egan handlingar. Och att känna sig älskad och behövd

Vilka personer beundrar du?
Jag beundrar personer som vet vad de vill i livet

Har du någon dold talang?
Jag kan nudda med tungspetsen mot nästippen... Den du!
Har du mobbat någon?
Hoppas jag verkligen inte. Förlåt iså fall!

Vilket djur skulle du vilja vara?
Ett kattdjuir av något slag

Har du någon fobi?
Nej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: