ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 12 september 2018

Kategori: Allmänt

(null)

Har någon form av svacka just nu. Somnade 7.30 i morse och det har såklart påverkat hela dagen. Och om det är någon nu som vill säga "ja men vänta du tills bebisen kommer. Då får du verkligen känna på hur det är med sömnbrist!". Jag vill inte höra det. Jag fattar att det inte kommer bli en dans på rosor med vakna nätter och bebis som skriker och bajsblöjor osv. Men vet ni. Min bebis har inte kommit än. Jag behöver min sömn nu. Det är frustrerande att vara vaken timme efter timme utan att få sova. Det är stressande att vara så pass trött på dagarna att man inte får allt gjort som man vill göra. Allt man borde fixa med innan bebis. 
Att man sedan inte får  säga att man inte tycker att det här med att vara gravid är odelbart lycka och glädje och gull gull. Dagar man bara gråter och sover kommer inte gå till historien som de bästa dagarna i mitt liv. 

Det kommer vara värt det. Jag vet det. Men just nu? Nej det är inte så kul. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: