ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag 3 augusti 2019

Kategori: Allmänt

(null)

Har inte tagit enda bild på min son idag. Ngn form av rekord? Så ni får hålla tillgodo med en gammal. 

Fick migrän på förmiddagspromenaden. Pang bara, så var den där. Nästan nere vid sjön var jag så det var bara att gå hem. Lättare sagt än gjort när man ser suddigt, det känns som att man ska kräkas och svimma samtidigt. Tror jag använde barnvagnen mer som rullator. Framme vid centrum fick jag stanna och andas mellan varven och ta stöd mot husväggarna för att komma hem. Usch. Lyckades iallafall ta mig upp i lägenheten och underhålla Domi tills Michael kom. Sov bort några timmar. Ätit fiskburgare, godis och druckit vatten! Så nu mår man mer som människa igen. 
Livet, inte alltid så glassigt men underhållande. 

Nu ska jag sova för inorgon får vi besök :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: