ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag 10 juli 2019

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Klockan 6 var jag uppe och igång. Händer inte ofta (trots bebis!). Men det stod ge-kås med Iris på schemat. Gött! 
Jag hämtade upp henne vid 7.30 (körde bara fel en gång?!) och sedan tog hon över ratten. Domi somnade på väg till Göteborg så han var vaken och glad timmen ned till Ullared. Jag matade honom med gröt, nöjd kille! 

Sedan spenderade vi några timmar med att spendera pengar. Domi kämpade till klockan 12 sedan däckade han gött i vagnen. Jag fick med mig allt jag hade på listan. Dock enbart en t-shirt åt mig själv men sonen min blev försedd med både kläder, skalkläder, uv-dräkt, mössa och vantar! 

Vi åkte sedan hem till Dominicks farfar och träffade Emelie. Trrrrevligt. Hon var gullig och körde oss hem sedan. 

Vi avslutade dagen med en kort promenad, lite häng på savannen och sedan fick Domi ta ett kvällsbad. Den pojken älskar att bada! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: