ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 11 augusti 2020

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Har haft energi idag. Så. Tacksamt. Efter veckor av att känna mig helt dränerad på energi. 

Började med frukost och sedan kissa besos innan inskolning på förskolan. Gick fint även idag. 
Hem och förbereda för vår sena lunch som äts efter vilan. Köttbullar (hemgjorda) i tomatsås. 

Moppade golvet innan vi sov bort några timmar. Klev dock upp innan sonen för att hänga tvätten som jag tryckte igång innan förskolan. 

Väcka Domi och äta lunch, diska efter lunch och packa väska inför strand häng. Förbereda pannakssmet. Pumpa däcken i cykeln och cykla till Gräfsnäs. Mysig stund, vi var i princip ensamma. Äta mellis och läsa bok. 

Hem och äta pannkakor till kvällsmat och sedan kvällsbada. Domi somnade fint i vagnen och jag har avslutat dagen med 20 min på crosstrainern. 

Nu äter jag vattenmelon och kollar dansfilm. Sjukt bra kombo. Snart ska jag krypa med hos min älskade unge ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: