ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag 7 februari 2020

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

Han vägrar låta mig sova längre än 06.15. Ligger och sparkar mig i sömnen halva natten.  Han tycker det är roligare att mata Besos med sin frukost än att äta den själv. Varför ska man behöva byta blöja? Tvätta ansiktet anses överskattat. På lekplatsen äter han sanden och hemma sedan vill han dricka hundens vatten.  Han surar och är bestämd. Vill läsa samma bok femtiotre gånger om. Driver sin mor till bristningsgränsen med att slänga sig vid påklädning och envisas med att bli buren på promenaden. 

Men också. 
Han ger mig pussar på morgonen. Kramar hela dagen. Han skrattar åt mig när jag sjunger och kiknar av skratt när Besos nyser. 
Han äter nästan allt jag ger honom (sjukt tacksamt) och han älskar att se fåglarna på himlen. Ler så lyckligt varje gång det kommer en flock.  Han älskar sina böcker och pekar och "räknar". När vi ska gå ut hämtar han stolt sina skor och ser till att jag tar på mig mina. 
Rutschkanan är en favorit på lekplatsen och både där och hemma körs bilar omkring. 

På kvällen somnar han med huvudet mot mitt bröst och jag kan lyssna på hans andetag och borra in näsan i hans hår. Bästa. Älskade unge. Vad allt med livet med dig är en hel underbar helhet! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: