ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag 25 februari 2020

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

Mr Stoneface himself gav ett litet leende under dagens korta pulkaåkning. Vädret vart mindre roligt så blev inte jättemånga åk men några hann vi med iaf!

Innan dess hade vi hunnit med att besöka öppna förskolan. Så jäkla praktiskt att det nästan ligger vägg i vägg med vårt hus?! 

Vi åkte in till stan och tog en finkaffe. Vardagslyx. Jag kan ha köpt ett gäng filmer och sedan jobbade jag. Domi ju sjuk förra veckan och en elev sa spontant "Jag har saknat dig!" så fort han såg mig. Älskar mitt jobb! 

Kom hem, åt kyckling med ris och brysselkål. Dog så gott. Badade med Domi och när han somnat fick jag (och michsel) rensa avloppet. Sjukt roligt, not. Men vad jag är värd kladdkaka nu!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: