ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Min födelsedag

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag fyller jag 31. Herregud.

Började med att mysa med min son, lämnade på förskolan för en liten promenad med Besos. Sedan kom mamma med fina blommor. Tack! 

Hämtade Domi kl 12 och åkte in till stan. Domi fick sova middag i vagnen och jag mötte upp Michael. Inhandlade sallad till lunch och michael överraskade med prinsesstårta. 
Vi käkade i nolhaga och Domi tyckte det var väldigt lustigt att se geten som var mer än halvvägs uppe på berget.
Supergod tårta och fina presenter :)

Sedan hämta födelsedagspresenter åt Domi innan vi åkte hem. Avslutade med pannkaka och att rita lite. Bästa ändå. Att få vara med sitt barn. 

Domi somnade och jag tog ett liiiiitet träningspass följt av "hela Sverige bakar" och lite mer tårta :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: