ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag 19 juli 2021

Kategori: Allmänt

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tog 2,5 timme att ta mig upp från soffan imorse. Jäkla huvudvärk och illamående alltså. Men upp kom jag och tog med Dominick och Besos för att plocka lite blåbär. Dominick cyklade hela vägen (förutom i den långa uppförsbacken såklart. Då fick mamma köra i vagnen). Sen valde han själv att ta en omväg hem. Kul att han gillar din springcykel nu! :) 

Lunch där jag fick muta med Nicke Nygiken på tv eftersom migränhuvudvärkwn kom tillbaka. En timme senare kunde vi leka på altanen, gå till Ica och sen hem för att möta upp Patrik. Jag kikade bort och jobbade medan mina hjärtan lagade köttsoppa till middag. Otroligt gott! 

Nu. En dusch. 
Sen. Sova? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: